Autor Wątek: Zatoka  (Przeczytany 6384 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 22, 2014, 18:59:53 »
Cermor nie zauważył kotki, która przyszła i patrzyła na nich z daleka.
- Nie wiem czy ty starasz się nas obrazić, przypodobać nam się, błagać, czy prosić - odpowiedział gepard. W jednej chwili ten gadał coś o tym, że jest lepszy od niego i tygrysa, potem prosił, potem rozkazywał i rzucał bezsilne, wściekłe spojrzenia, a jeszcze wcześniej bronił Cermora i darł się na swoją przywódczynię. Świetliki naprawdę były oszołomami.
- A jeśli nie opuścimy waszych terenów to...?
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:12:27 »
-To będę atakował. Aha, i wiesz co?-wskazałem na Cermora- Nie warto ciebie bronić idioto. Nie zaliczasz się do takich, że jak ktoś ci dupę uratuje to jeszcze się mścisz.
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:25:17 »
Cermor parsknął śmiechem. Złamałby tego lamparta jednym uderzeniem łapy, a drugim by go zabił. - I mówi to idiota, który mnie bronił bez powodu? Tamta kocica miała racje, wielki z Ciebie bohater i obrońca uciśnionych.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:33:26 »
- Dziękuję. - powiedziałam do Siriusa.
- Skoro nie umiecie się zachować, to ja powiem co macie zrobić! Ty - spojrzałam na Mavericka - masz zamknąć tę Twoją niewyparzoną gębę!!!! A ty - spojrzałam na Cermona - nie prowokuj!!!!! Wasza dwójka - popatrzyłam na Cermona i Mavericka - macie się stąd wynosić!!!!!! WOOOOON! - tak oto się darłam.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:37:43 »
-Może i miała rację, ale co z tego? Może i byś mnie zabił, ale co z tego dostaniesz? No proszę! Śmiało, wal!-krzyknąłem, zamachnąłem się łapa, na której wytworzyła się wodna kula, i rzuciłem ją na pysk białego.
-A masz szlamo!-wrzasnąłem.



_________________________________________________________
WUT?! Z ta szlamą xD Za dużo Harry'ego Potter'a  XDD
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:44:37 »
Maverick skrzywił się i skoczył na gepardzice. Przewrócił ją, a jego dotyk ją sparaliżował.
-Zamknij się wreszcie, robisz się męcząca - warknął tygrys. Łapami przyciskał ją do gleby, by paraliż nie ustawał.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:47:32 »
Trochę słonej wody jeszcze nikogo nie zabiło. Cermor parsknął wodą, a Cienie zagrodziły mu drogę do gepardzicy. Biały skoczył i wgryzł się w kark lamparta
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2014, 19:52:11 wysłana przez Cermor »
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 22, 2014, 19:52:18 »
Głupiec! Myśli że mnie to boli? Wcale nie! Przecież moje rany się automatycznie goją. Stałam się niewidzialna. Spróbowałam się wydostać spod tego głupca. Przynajmniej mnie nie widzi. Jestem wściekła.
__________________________________________________
Dobrze! Taką nazwę powinien nosić! Też lubię Harry'ego Potter'a.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 22, 2014, 20:52:28 wysłana przez Idina »
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 22, 2014, 20:11:05 »
Odgryzłem się, wyrywając kawałek skóry z łapy białego. Moc automatycznie leczyła moje rany.
Katem oka zauważyłem Ivy. Nawet nie pomoże-mruknąłem. Zebrałem się w sobie. Woda skoczyła ku Cermorowi, wtykając się w oczy.
Odskoczyłem.
-Uuu sól w oczach...niedobrze no nie?-zapytałem złośliwie. Złośliwie? Czy ja się zmieniłem?!
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 22, 2014, 20:44:41 »
Cermor odskoczył, ochraniając swą łapę przed ugryzieniem, ale dosięgła go woda. Nad lampartem zaczęła tworzyć się mgła, a wyładowania elektryczne przypaliły sierść do gołej skóry, a prócz tego sprawiały mu też ból, gepard potrząsnął łbem pozbywając się wody. - Na cholerę pieprzysz mi jakieś głupoty podczas walki, pusty kretynie?
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 22, 2014, 20:49:26 »
Stał i trzymał kocice, by nie mogła właczyć się do walki. Nie zdezorientowało go zbytnio to, że stała się niewidzialna, bo i tak czuł ją pod łapami.

_______
słońce, wiesz co to oznacza paraliż, czy mam ci dać cytat od wujka google? Ty nawet powieką nie.możesz mrugnąć, a co dopiero drzeć japy w niebogłosy.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:06:14 »
Wszystko działo się tka szybko, że Ivy nie zdążyła zareagować. W ułamku sekundy teleportowała się do Idiny. Przewróciła tygrysa, który ją przytrzymywał i pazurami rozorała mu bok. Miała nadzieję, że on i ten cholerny gepard nie zdążyli zbytnio poturbować jej klanu. Przygniotła tygrysa do gleby.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:07:53 »
Zjawienie się Ivy przeważyło nieco szalę, ale Cermor miał plan. Przywołał tyle Cieni ile tylko mógł. Jeden z nich miał bronić Mavericka, drugi wywołał koszmary u lamparta, reszta miała go eskortować. Cermor podbiegł do miejsca, w którym była jeszcze przed chwilą gepardzica. Wyczuł ją, gdy się o nią potknął. Chwycił ją, chyba za grzbiet, może kark i zaczął ciągnąć.
- Chodź za mną! - wrzasnął do czarnego tygrysa i wybiegł najszybciej jak mógł z gepardzicą, był od niej znacznie silniejszy, więc nie mogła mu się wyrwać. Wybiegł.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:09:52 »
Zaczął się szarpać i uderzył łapą tą dziwną lwicę z różową grzywką, by ją sparaliżować. Chciał jak najszybciej pobiec za swym przywódcą, chociaż nie wiedział co on planował.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Zatoka
« Odpowiedź #29 dnia: Czerwiec 22, 2014, 21:12:41 »
Ivy wykorzystała odwrócenie. Skutki paraliżu zamiast na nią przeszły na tego durnego tygrysa. Jednakże w tym czasie biały gepard zdążył uciec z Idiną. Spojrzała na czarną ofiarę, a że jej moce były znacznie silniejsze od jego paraliż trwał przez dłuższy czas i to bez dotyku. Może oni i porwali tą gepardzicę, ale za to ona dostała w swe łapy czarnego tygrysa, szanse były więc wyrównane. Posłała ponownie sokoła, by poleciał za białym gepardem.

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
obliviate-forum splemhappyhorse wolfs-rain gl-life amazonsolidarnosc