Autor Wątek: Nurt Flurum  (Przeczytany 6804 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 20, 2014, 16:19:07 »
- Jestem tu Przywódcą... - Odrzekł i umilkł. Cień szepnął mu, żeby poszedł na polowanie, gdyż zaczynało mu się już trochę nudzić. Cermor gadał niczym  jakaś pogodynka, a on nawet ryby nie mógł męczyć.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 20, 2014, 16:22:47 »
- Rozumiem - powiedziała ciszej niż zwykle, wstała i rozciągnęła się - ja chyba pójdę po coś na ząb i może później znaleźć jakieś miejsce do przespania się. Polecasz jakieś dobre schronienie?  - zapytała się a na jej grzbiecie pojawiła się para upierzonych na czarno skrzydeł.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 20, 2014, 16:40:37 »
-Zależy, gdzie chcesz spać, idź tam gdzie Ci będzie najwygodniej. Tereny naszego stada są rozległe, z łatwością znajdziesz jakieś miejsce dla siebie.  Ja również idę polować. - Wstał i spojrzał na skrzydła Lucyfer, pojawiły znikąd, tak samo jak wcześniej znikły. Ciekawiło go trochę jaką mocą dysponuję tamta, skoro może je materializować kiedy chcę. Skinął jej głową. Wyszedł.


(Dracon, nie możesz być 2 miejscach na raz, wyjdź z poprzedniego terenu lub usuń ten post.)
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 20, 2014, 16:43:01 »
- Dziękuję za informacje - uśmiechnęła się i wzniosła w powietrze. Wyleciała z Nurtu Flurum.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lulu

  • Gość
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #34 dnia: Czerwiec 23, 2014, 16:49:57 »
Przyszła na tereny cienia z do połowy zamarzniętą bryłą lodu i kocicą w jej wnętrzu. Przytarganie jej tutaj zajęło jej dużo czasu, ale udało się. Lulu spojrzała na szybki nurt wody i wepchnęła do niego lodowa bryłę, taka rzeka była niebezpieczna, ale taki typ jak ona pewnie znajdzie setki sposobów na ratunek. Karakal wycofał się razem ze swoją laleczką, obaj wyszli.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #35 dnia: Czerwiec 23, 2014, 16:55:16 »
Lucyfer rozmroziła się szybko i wydostała się z zimnej wody. Była zła i rozzłoszczona, że nie przewidziała ataku. Poszła się wyżyć się na drzewach. Zaczęła mocno bić głową o drzewo, aż zaczęła się jej lać z głowy krew. Zobaczywszy krew szybko zmieniła się w spowrotem w normalną siebie. Usiadła pod drzewem i zakryła łapą ranę. Myślała sobie, jak o jakimś nieudaczniku. W końcu rozbolała ją głowa i poszła się przejść. Wyszła spokojnym krokiem.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lulu

  • Gość
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #36 dnia: Czerwiec 24, 2014, 21:30:41 »
Znów przytargała tą kość lodu i znów wrzuciła ją rzeki, gdzie spłynęła razem z nurtem, gdzie prędzej czy później słońce roztopi lód i będzie znów wolna.

Lulu

  • Gość
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #37 dnia: Czerwiec 24, 2014, 21:32:36 »
Popatrzyła chwilę jak bryła lodu zostaje porwana przez prąd, po czym pospiesznym krokiem opuszcza obce tereny z uśmiechniętą szyderczo maskotką.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 24, 2014, 21:32:55 »
Po kilku minutach spędzonych w wodzie lód się roztopił i Lucy wyszła. Otrzepała się i zadawała sobie pytanie "Znowu..?" i "Co ja im zrobiłam..?". Usiadła sobie na brzegu i poczekała aż wyschnie, gdy to się stało wyszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 25, 2014, 22:09:28 »
Gdy zobaczyła wychodzącą gepardzicę, schowała się za rzadkimi krzakami. Dosyć słaba kryjówka dla kogoś z niebieskim futrem, ale miała nadzieję, że tamta nie zwróci na nią uwagi.

Lucyfer już tu nie ma, dawno opuściła te tereny.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 25, 2014, 22:13:40 wysłana przez Ivy »
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 25, 2014, 22:15:08 »
Gdy tylko obca odeszła, Mici wskoczyła do wody. Jak dawno nie pływała! Niestety w poniewczasie zorientowała się, że nurt pędzi na łeb, na szyję, a woda jest czarna niczym atrament. Z wielkim wysiłkiem trzymała się głazu na dnie i zastanawiała się co zrobi, gdy miną 24h...
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 25, 2014, 22:30:28 »
Po paru próbach, wykombinowała, jak się wydostać. Ryjąc pazurami ziemię wydostała się z morderczego nurtu.
- lekcja na dziś: nie pływać tutaj - prychnęła i machając ogonem odeszła.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #42 dnia: Czerwiec 28, 2014, 15:34:42 »
Weszła z małym pudełkiem i dziwnym wywarem. Chciała przeprowadzić test na rybie. Położyła pudełko niedaleko brzegu i sama podeszła bliżej rzeki. Złapała rybę i wyciągnęła ją na ląd. Podrapała ją trochę, aby sprawdzić, czy wywar faktycznie działa. Później podała tajemniczą miksturę rybie. Rany zniknęły. Lucyfer ucieszyła się, gdyż stworzyła swój pierwszy leczniczy wywar. Ucieszona była tą wiadomością. Odniosła rybę do rzeki. Zabrała pudełko i wyszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 28, 2014, 15:44:19 »
Wróciła nad rzekę z kolejnym wywarem. Złapała kolejną rybę i dała jej kolejną miksturę. Ryba zaczęła się trząść. Zaczęła się ślinić. Po chwili w ogóle się nie ruszała. Lucyfer przeraziła się, lecz była uradowana tym faktem, że stworzyła wywar, który zabija. Po chwili ciało ryby zaczęło być całe czarne i śmierdziało spalenizną. Lucy przyglądała się ze zdziwieniem rybie, która się tak męczyła. Lucy zerwała się z miejsca, zabrała pudełko i wybiegła z terenów Nurtu Flurum.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Nurt Flurum
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 01, 2014, 19:07:42 »
Wszedł, zaczął się rozglądać i usiadł znudzony pod drzewem. Warknął coś cicho do Cienia, który ostatnimi czasy zaczynał go coraz bardziej drażnić, ciągle na niego syczał i wymykał mu się spod kontroli. Cermor chciał go odpędzić, ale mu się nie udało, skutek był wręcz odwrotny, bo Cień nagle cicho ryknął i skoczył na geparda. Po krótkiej walce wygrał z nim i go opętał. Cermor powoli wyszedł kierowany wolą Cienia.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
obliviate-forum gl-life pifpaf hejtforum amazonsolidarnosc