Autor Wątek: Lochy  (Przeczytany 6973 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Lochy
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:48:33 »
Gepard parsknął.
- Niech będzie, ale do wymiany dojdzie dopiero jutro. I na których terenach ma się ona odbyć? - zasyczał. Dał dzień Maverickowi, być może do tej pory uda mu się uwolnić i uciec, jeśli nie to trudno, potem pożałuję tego, że dał się złapać.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 22, 2014, 22:58:07 »
- O nie. Nie będę tu przebywać przez całą noc. Wybij to sobie z głowy, szlamo. - powiedziałam. Koszmar nie jest już taki straszny ponieważ wiem co mam robić.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Lochy
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:05:55 »
- Zamknij pysk, marna cioto. Ty akurat nie masz nic do powiedzenia, możesz jedynie skamleć. - odrzekł znużony gepard. Jeden z Cieni gdzieś pomknął i za chwilę wrócił z nożem, musiał go znaleźć w którejś z sal, albo w jakimś więzieniu. Cień podszedł do kotki i starym nożem, na którym pojawiały się już plamki rdzy, rozorał jej boleśnie bok.
- Jeden dzień, jutro w południe was znajdę. Jeśli Ci coś jeszcze nie pasuję to mogę zabić ją tu i teraz. 
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Idina

  • Wojowniczka
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 184
  • Niezdecydowana.
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 22, 2014, 23:15:01 »
Au. Ja go zabije.
- A daj mi już spokój. W sensie już nic mi nie mów. - powiedziałam.
Imię:Idina
Wiek:3
Inne: Bardzo szybko biega, lecz to normalne u gepardów.
Moce:
- Uzdrowienie - jeśli podczas walki jej stan będzie zły to wszystko się regeneruje
- Niewidzialność
- Przenikanie przez przedmioty (wygrana w loterii)
Statystyki:
Siła: 25
Zręczność:15
Szybkość:20
Wytrzymałość:25
Moce: 15

                                          Podopieczny zaawansowany
Imię: Efira
Rodzaj: Banshee - Istota wzbudzająca Stach swym krzykiem. Pojawia się w 2 postaciach: czarnego kota lub widma.
Moc - Krzyk - Koszmarnie krzyczy ogłuszając i dezorientując wroga na 3 posty.

Siła: 14
Zręczność: 16
Szybkość: 14
Wytrzymałość: 10
Moce: 11
Inteligencja: 40

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Lochy
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 23, 2014, 16:11:49 »
Gepard spojrzał w kraty, dzisiaj się wymienia z Świetlikami. Lampart najwyraźniej nie zamierzał się stąd ruszać, ale trudno, to jego problem. Rozkuł gepardzicę po ,czym przywołał dwa Cienie, które chwyciły ją i razem w Cermorem wyszli z lochów. 
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Sirius

  • Zastępca
  • Klan Światła
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 88
  • ,,Nie żałuj umarłych, żałuj żywych w nienawiści"
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 23, 2014, 17:20:30 »
Dołączyłem się do Cermora, idąc za nimi (wychodzę)
Imię:
Sirius
Wiek:
3 lata
Moce:
Leczenie dotykiem - Potrafię dotknąwszy osoby uleczyć ją z ran fizycznych i ewentualnie paraliżów.
Władanie żywiołem wody- Całkowicie panuję nad woda. Potrafię zrobić z nią dosłownie wszystko.
Tworzenie skrzydeł z wody- Potrafię stworzyć skrzydła z wody, by unosić się w powietrze
Zmiennokształt- Potrafię zmienić się w co tylko zechcę, włącznie z innymi kotami.
Metamorfomagia - Potrafię automatycznie zmieniać kolor sierści, tęczówek, czy też innych części mojego ciała.
Animusz walki- Podczas walki z podanym przeciwnikiem, Syriusza napełnia siła, podwajając zasoby energii i mocy kota.
Telepatia- Czytam myśli innych.
Iluzja- Wystarczy że narysuję jakąś rzecz pazurem na piasku czy skale, ona materializuje się i utrzymuje przez około godzinę.
Dar języków-Potrafię mówić wszystkimi językami świata, w tym ludzkim.

Siła:120
Zręczność: 210
Szybkość: 220
Wytrzymałość: 130
Moce: 320

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 26, 2014, 15:50:35 »
Lucyfer weszła do Lochów. Usiadła sobie przed ścianą i patrzyła na obrazki zwierząt. Coś jej to mówiło. Przypomniała sobie obrazki z jednej książki od Alchemii. To były jakieś czary o ile pamiętała. Dotyczyły Nekromancji. Tylko raz w jej życiu przywołała zwierze do życia i był nim lis. Po długiej obserwacji zwierzęcia zdechł po 35h. Długo przeżył. Przeciętny Nekromanta przywołuje zwierze na nie dłużej niż 24h, a Lucy przywołała na dłużej. Pamiętała, że ktoś z jej stada, jakiś Szaman, powiedział jej, żeby uczyła się Nekromancji bo być może, że w przyszłości zostanie Nekromantą. Początkowo w to nie wierzyła, lecz teraz chce ponowić swoją naukę na temat Alchemii i Nekromancji. Gepardzica z ciekawością przyglądała się znajomym obrazkom.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 26, 2014, 17:39:04 »
Lucyfer wyczytywała z tajemniczych znaków różne czary. W pewnym momencie pająk Lucy się obudził i wyszedł z kryjówki w grzywce  kotki. Zeskoczył z głowy Lucy i wspiął się na sufit po czym zaczęła przędz pajęczynę. Gepardzica myślała nad tym, czy nie iść do Cermora i się zapytać czy może zmienić stanowisko z Zwiadowcy na Szamana, gdyż to Zwiadywanie nie wychodzi jej najlepiej. Młoda gepardzica zastanawiała się również, czy nie zacząć przepisywać wszystkich tych obrazków na jakimś papirusie. Dobrze wiedziała jak zrobić papirus, tylko czy na terenach Klanu Cienia rosną wszystkie potrzebne rośliny? Powiedziała sobie "Zapytam się później przywódcy..". Kotka ruszyła w stronę wyjścia. - Lilith! - przerwała robotę pająka - dokończysz to kiedy indziej. Idziemy. - powiedziała gepardzica i spojrzała na pająka, który wraca na głowę swojej pani. Lucyfer wyszła wraz z Lilith.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Viktoria

  • Kociak
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 199
  • "Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem."
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 04, 2014, 21:57:15 »
Weszła. Korytarz którym szła od wejścia do podziemi zaprowadził ją aż tutaj. Tak. to właśnie było odpowiednie miejsce do przetestowania swojej mocy. Rozejrzała się. - Halo? - na wszelki wypadek wolała zapytać. Nikogo nie było. Pusto. Siadła i spróbowała przywołać w pamięci słowa dawnych nauczycieli i opiekunów o jej mocy. To było bardzo dawno, jeszcze zanim do stada światła dołączyła. Coś mówili o tym żeby uważała żeby do duchów nie mówić. I że jeśli ona je widzi to znaczy że one ją też widzą. No bynajmniej tak jakoś to było.
Imię: Viktoria (Viki, Vika)
Wiek: 6 miesięcy
Inne: Viki odzidziczyła po rodzicach czarną sierść a po dziadku skrzydełka. Co prawda ich nie używa (nie umie) ale sprawiają że jest jeszcze bardziej słodka. Na szyi nosi wisiorek który dostała od matki w dniu urodzin. Ma piękne duże brązowe oczy. Grzywkę, również czarną zaczesuje na bok i zakłada czapeczkę.
Moce:
1. Straszna wizja - Vika widzi duchy zamordowanych kotów i wilków (nie zmarłych ze starości lub w inny sposób ale tylko zabitych przez inne istoty). Ta moc kiedy jej używa chroni ją przed atakami umysłowymi typu hipnoza, czytanie myśli i inne (jej umysł jest wtedy "zablokowany"). Może również sprawić że ktoś inny zobaczy to co ona, lub tylko część jej wizji.
Statystyki:
Siła: 5
Zręczność: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 5
Moce: 20

Viktoria

  • Kociak
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 199
  • "Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem."
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 04, 2014, 22:09:51 »
Znalazła loch który wyglądał na zakrwawiony. Bynajmniej tak myślała bo plamy były bardzo stare. Były tu też jakieś kości. "Duchy zazwyczaj krążą wokół miejsca w którym zginęły ich żywe postacie." Pomyślała, przypominając sobie to co mówiła Werona - pantera która ją uczyła gdy miała miesiąc. Skupiła się. Świat wokół niej nabrał szaro buro czarno mrocznych barw. Tak się działo gdy mocy używała. Poczekała chwilkę, rozejrzała się. "No nie, żadnego ducha?" pomyślała. Wokół niej dalej było pusto. Wstała przeszła kilka kroków naprzód. Nic, dalej nic. Odwróciła się i zobaczyła zakrwawionego czarnego kota. Skrzywiła się - nienawidziła krwi. Nagle kot odwrócił łeb w jej stronę, z jego oczu i pyska ciekła krew. Vika z piskiem odskoczyła do tyłu, mimo że świat powrócił do normalnych barw, a duch kota nie był już dla niej widoczny. Potkneła się o jakiś kamień i przewróciła tracąc przytomność.
Imię: Viktoria (Viki, Vika)
Wiek: 6 miesięcy
Inne: Viki odzidziczyła po rodzicach czarną sierść a po dziadku skrzydełka. Co prawda ich nie używa (nie umie) ale sprawiają że jest jeszcze bardziej słodka. Na szyi nosi wisiorek który dostała od matki w dniu urodzin. Ma piękne duże brązowe oczy. Grzywkę, również czarną zaczesuje na bok i zakłada czapeczkę.
Moce:
1. Straszna wizja - Vika widzi duchy zamordowanych kotów i wilków (nie zmarłych ze starości lub w inny sposób ale tylko zabitych przez inne istoty). Ta moc kiedy jej używa chroni ją przed atakami umysłowymi typu hipnoza, czytanie myśli i inne (jej umysł jest wtedy "zablokowany"). Może również sprawić że ktoś inny zobaczy to co ona, lub tylko część jej wizji.
Statystyki:
Siła: 5
Zręczność: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 5
Moce: 20

Viktoria

  • Kociak
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 199
  • "Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem."
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 05, 2014, 11:49:54 »
Obudziła się, strasznie ją bolała głowa. Wyszła chybotliwym krokiem.
Imię: Viktoria (Viki, Vika)
Wiek: 6 miesięcy
Inne: Viki odzidziczyła po rodzicach czarną sierść a po dziadku skrzydełka. Co prawda ich nie używa (nie umie) ale sprawiają że jest jeszcze bardziej słodka. Na szyi nosi wisiorek który dostała od matki w dniu urodzin. Ma piękne duże brązowe oczy. Grzywkę, również czarną zaczesuje na bok i zakłada czapeczkę.
Moce:
1. Straszna wizja - Vika widzi duchy zamordowanych kotów i wilków (nie zmarłych ze starości lub w inny sposób ale tylko zabitych przez inne istoty). Ta moc kiedy jej używa chroni ją przed atakami umysłowymi typu hipnoza, czytanie myśli i inne (jej umysł jest wtedy "zablokowany"). Może również sprawić że ktoś inny zobaczy to co ona, lub tylko część jej wizji.
Statystyki:
Siła: 5
Zręczność: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 5
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 25, 2014, 23:23:12 »
Weszła do lochów znudzona, a gdy chłodne powietrze podrażniło jej zdarte gardło, skrzywiła się. Nuda i nie przyjemnie, pomyślała, ale została wbrew sobie. Chodziła od lochu do lochu i patrzyła. Bezsens, myśl kołotała się po umyśle, ale i tak została. To miejsce zaczynało ją fascynować.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 26, 2014, 21:01:51 »
Wreszcie znudzona, odeszła.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Viktoria

  • Kociak
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 199
  • "Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem."
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 07, 2014, 12:22:14 »
Przylazła tutaj znowu nie wiadomo po co. Odnalazła szybko loch w którym widziała ducha. Wyglądał tak jak poprzednio. Skupiła się przywołując moc. Udało się. Wszystko wydało jej się ciemniejsze i bardziej mroczne. Rozglądnęła się. Tak jak się spodziewała duch tu był. Leżał w kącie lochu i patrzył na nią. Krew która wcześniej wypływała mu z pyszczka i oczu tym razem była zaschnięta. Viki dopiero teraz zauważyła że kot ma szpiczaste uszy i pyszczek. Podeszła i usiadła. "Dobrze że nikt inny cię nie widzi" pomyślała.
-Cześć, jestem Viktoria - powiedziała zapominając o wszelkich zasadach. Ktoś mógłby pomyśleć że gada do siebie.
Imię: Viktoria (Viki, Vika)
Wiek: 6 miesięcy
Inne: Viki odzidziczyła po rodzicach czarną sierść a po dziadku skrzydełka. Co prawda ich nie używa (nie umie) ale sprawiają że jest jeszcze bardziej słodka. Na szyi nosi wisiorek który dostała od matki w dniu urodzin. Ma piękne duże brązowe oczy. Grzywkę, również czarną zaczesuje na bok i zakłada czapeczkę.
Moce:
1. Straszna wizja - Vika widzi duchy zamordowanych kotów i wilków (nie zmarłych ze starości lub w inny sposób ale tylko zabitych przez inne istoty). Ta moc kiedy jej używa chroni ją przed atakami umysłowymi typu hipnoza, czytanie myśli i inne (jej umysł jest wtedy "zablokowany"). Może również sprawić że ktoś inny zobaczy to co ona, lub tylko część jej wizji.
Statystyki:
Siła: 5
Zręczność: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 5
Moce: 20

Viktoria

  • Kociak
  • Klan Światła
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 199
  • "Przeznaczenie zazwyczaj czeka tuż za rogiem."
    • Zobacz profil
Odp: Lochy
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 07, 2014, 15:26:16 »
Usłyszała głos w swojej głowie. "Widziałaś znaki?"
-Tak, widziałam... - troszkę się zdziwiła. Skąd ten kocur wie o znakach? No i co to wogóle za znaki?
"Wołałem cię" W tej chwili duch zniknął. Jakby rozmył się w powietrzu. Została tylko czarna mgiełka. Viki potrząsnęła główką i po kolorach lochu rozpoznała że już mocy nie używa. Polożyła się w kącie po drugiej stronie i zaczęła rozmyślać.
Imię: Viktoria (Viki, Vika)
Wiek: 6 miesięcy
Inne: Viki odzidziczyła po rodzicach czarną sierść a po dziadku skrzydełka. Co prawda ich nie używa (nie umie) ale sprawiają że jest jeszcze bardziej słodka. Na szyi nosi wisiorek który dostała od matki w dniu urodzin. Ma piękne duże brązowe oczy. Grzywkę, również czarną zaczesuje na bok i zakłada czapeczkę.
Moce:
1. Straszna wizja - Vika widzi duchy zamordowanych kotów i wilków (nie zmarłych ze starości lub w inny sposób ale tylko zabitych przez inne istoty). Ta moc kiedy jej używa chroni ją przed atakami umysłowymi typu hipnoza, czytanie myśli i inne (jej umysł jest wtedy "zablokowany"). Może również sprawić że ktoś inny zobaczy to co ona, lub tylko część jej wizji.
Statystyki:
Siła: 5
Zręczność: 10
Szybkość: 10
Wytrzymałość: 5
Moce: 20

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
pifpaf malopolaki gl-life night-life cheops