Autor Wątek: Grafitowa plaża  (Przeczytany 3785 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Grafitowa plaża
« dnia: Czerwiec 15, 2014, 19:00:33 »
Plaża która cechuję się czarnym piaskiem, czemu on jest taki? Tego nikt nie wie.

Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 24, 2014, 16:15:28 »
Weszła. Kolejny teren, który ulegnie destrukcji, chociaż co tutaj niszczyć? Był tu tylko piach i woda, chociaż powinno się coś znaleźć. Lwica wątpiła, by Ciemniki pozostawiły jej klan w spokoju, ba, pewnie nawet jeszcze nie natrafiły na jej ostrzeżenia. Imbecyle, nie zauważyli pewnie nawet dymu, gdy ich tereny płonęły. Usiadła na brzegu wody.

Ivy

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 24, 2014, 16:55:26 »
Po jakimś czasie Ivy wytworzyła kilka potężnych, kilkumetrowych fal, a sama wycofała się wgłąb lądu. Fale zmyły z plaży wszystko prócz piachu. Po kilku minutach ocean uspokoił się, a na plaży pozostało wiele kałuż, które pozostaną tu na dłuższy czas. Gdzieniegdzie znajdowały się martwe, wyrzucone na brzeg ryby, które szybko stały się posiłkiem mew i rybitw. Na plaży znajdowało się teraz wiele rybich ości i pierza, które pogubiły ptaki, gdy walczyły o swoje zdobycze. Zadowolona lwica wyszła.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 25, 2014, 21:47:42 »
Weszła na plażę. To miejsce wyglądało okropnie. Wszędzie ości ryb i bijące się ptaki o pozostałości. Lucy usiadła sobie na brzegu i spojrzała w niebo. Czy naprawdę jestem taka uciążliwa? Zadawała sobie to pytanie. Wiedziała kilka istotnych faktów na temat Świetlików, lecz komu by się to przydało? Chciała by, żeby Lucyfer był tera z nią. Tęskniła za starym przyjacielem, jedyne co po nim jej zostało to dwie zdolności. To nie poprawiło stanu gepardzicy - nadal czuła się bezużyteczna. Kilka informacji nie zrobi z niej geniusza. Za wszelką cenę chciała znaleźć jakieś miejsce z informacjami, lecz gdzie? Lucy myślała co zrobić.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2014, 08:48:09 »
Przez całą noc Lucyfer obserwowała gwiazdy. Lucy nie była zmęczona. Pająk Lucyfer siedzący na jej głowie lekko ją kąsał, gdyż domagała się jedzenia. Lucy wstała i rozciągnęła się. Znalazła jakąś zdechłą rybę leżącą na ziemi, a Lilith zeskoczyła z głowy gepardzicy i zaczęła zajadać się martwym zwierzęciem. Lucyfer grzecznie czekała, aż jej pupilka skończy jeść. Gdy skończyła, Lilith znów wskoczyła na głowę swojej właścicielki i poszły.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 26, 2014, 23:18:13 »
Spojrzałam na resztki ryb na plaży. Z obrzydzeniem wsunęłam się do wody i upolowałam kilka mniejszych ryb. Smakowały paskudnie, ale zapełniły żołądek i to było najważniejsze. Wyszła z wody mając w zębach jeszcze trzy małe płotkowate cosie. Dokończyła posiłek i odeszła.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 03, 2014, 12:43:23 »
Wczoraj, zaraz po tym jak ranna opuściła pustkowie zaszyła w jakieś krzaki, gdzie to przespała całą noc. Dzisiaj obudziła się w o wiele lepszym stanie, przynajmniej fizycznym. Rana zaczęła się goić, właściwie niewiele z niej zostało. Tak jak powiedział, nieco bolał brzuch, jednak poza tym wszystko ok, noo jeszcze trochę słaba była, ale już tak nie chwiała się na łapach. Dotarła na jakąś plażę z czarnym piachem, szczerze nie było to za ciekawe miejsce, przynajmniej dla niej, ale pasowało zmyć z siebie krew, a to było najbliższe miejsce z wodą. Weszła do wody, nie za głęboko, ponieważ nie miała zbytnio sił na pływanie. Położyła się w wodzie na brzuchu, tak, że jej tylko łeb wystawał, który zaraz potem wsadziła pod wodę, gdzie to zmywała z siebie skrzepniętą krew. Wokół niej zrobiła się wielka różowo-czerwona plama, taa plaża teraz będzie wyglądać jak po jakimś wielkim, krwistym morderstwie.
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 03, 2014, 12:44:21 »
Trochę jej zajęła ja kąpiel, jednak gdy już była z powrotem biała, wyszła na brzeg, gdzie to wylizała się do sucha i rozejrzała się.
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


Verta

  • Szpieg
  • Klan Cienia
  • Aktywny użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 139
  • Im wyższe wzniesienie, tym dotkliwszy upadek.
    • Zobacz profil
Odp: Grafitowa plaża
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 03, 2014, 19:54:33 »
Ty tępa strzało! Od razu się poddałaś, nie walczyłaś o życia, kompletne dno... A jak tamten kocur ciebie idiotko uratował, to nawet nie podziękowałaś! Teraz gdy ciało dochodziło do ładu, to psychika jeszcze bardziej upadała, chociaż... takie wrzeszczenie na siebie w myślach czasem pomaga. Zbieraj się i idź dziękować, co z tego, że nigdy tego nie robiłaś, pora zrobić kiedyś ten pierwszy raz Ta, musiała podziękować, ale to nie prędko, do tego musi się jeszcze nastawić. Nie lubiła tego miejsca, za pusto, za nudno tu, jeszcze ten morski wiaterek targający jej sierść doprowadzał ją teraz do szału. Wstała i opuściła to miejsce.
Imię: Verta

Wiek: 3 lata

Inne: Verta raczej należy do typu samotników, jednak chętnie by kogoś poznała, kogoś kto stanie się jej przyjacielem. Gdzieś tam na świecie żyje jej znienawidzona siostra, której raczej spotkać nie chce. Ciąży na niej klątwa. 
Magiczne przedmioty:
Klątwa Snu (pozwala wnikać w sny przeciwnika, podsyłać mu różne koszmary itp).


Moce: 1) Bestia - bestia to nie tyle jej moc co przekleństwo. W niej żyje Bestia, która ożywa gdy samica czuje zbyt duży ból, gniew itp. Wtedy zmienia się w dość sporego smoka (potrafi zionąć ogniem), o czarnych łuskach, które jaśnieją ku końcowi (biało, błękitne końce łusek). Pod postacią smoka jest silniejsza, większa od zwykłego kota, co daje jej niezwykłą przewagę i zazwyczaj zwycięstwo podczas walki. Niestety, gdy kończy się walka, ona przybiera swoją postać staje się niezwykle słaba, wyssana z wszystkich sił. Zazwyczaj po takim ataku nie może ruszyć się przez kilka postów. (Bestia może być przez max. 5 postów).
2) Tarcza umysłowa - ta moc nie pozwala innym zawładnąć nad jej umysłem, nie odczyta myśli, nie podda jej iluzji czy innym tego typu sztuczką.


Siła: 15
Zręczność: 25
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 25
Moce: 25 {+10 z loterii}

Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta loistavat niin kirkkaina toisiinsa ovat sidottuina
kaikki se,mitä me joskus valittiin.
Vaikka meille annettaisiin koko avaruus vain hetki,kun sen saisin katoamaan
vaikka maailma eteeni polvistuisi,sen vain saisin palamaan ja huomenna,taas huomenna olen surullinen.
Varjo meitä kantaa kun loppuun palaa kaikki se,mitä me joskus valittiin.


 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
gl-life amazonsolidarnosc pifpaf malopolaki wolfs-rain