Autor Wątek: Jezioro górskie  (Przeczytany 9666 razy)

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:20:45 »
Przysłuchiwała się rozmowie od dłuższego czasu. Zakończyła fascynującą obserwację wody i odwróciła łeb w stronę kotów.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:24:16 »
Skinął łbem.
- Tak, a więc możesz uważać się za członka klanu Cienia. Jednakże... przez pewien czas będzie tutaj jedynie na okres próbny, nigdy nie wiadomo, czy nie jesteś jakimś szpiegiem - odparł gepard i postanowił wysyłać za tygrysem jednego ze swoich cieni, by go pilnował.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:29:25 »
- Nie jestem szpiegiem, jednakże czymże są słowa, zawsze mogę kłamać - odparł Maverick. Był nawet zadowolony z obrotu sytuacji. Miał tylko nadzieję, że nie będzie tu takich nieokiełznanych dzikusów jak w stadzie Światła.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:42:34 »
-No dobrze... W ogóle masz jakieś imię? - Ciekawiło go czy mafia Światła będzie szukać owego tygrysa. Chociaż skoro wyzwał ich od wariatów to znaczy, że się z nimi kłócił, a więc może nie będą go szukać.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:46:10 »
- Mam - taka uwaga nieco uraziła tygrysa. Machnął ogonem, ponownie zmarszczył czoło, ale w końcu odpowiedział. - Zwą mnie Maverick.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:55:45 »
-A mnie Cermor. -  Zapadła chwila ciszy, po czym Cermor skinął łbem na pożegnanie i odszedł zmierzając ku w swoim terenom. Zostawił jednak jednego z Cieni, by obserwował tygrysa z daleka.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 22, 2014, 12:59:39 »
Lucyfer weszła spokojnym krokiem na tereny Jeziora Górskiego. Niezbyt ją obchodziło towarzystwo, które może tam napotkać. Usiadła sobie na brzegu jeziora i zaczęła obserwować pływające w niej ryby. Gepardzica gdy tak patrzyła na ryby zgłodniała.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Maverick

  • Zastępca
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 22, 2014, 13:04:48 »
Maverick załatwił to co chciał. Zignorował jakąś kocicę, która dopiero co przybyła i tą tygrysicę, nie zaszczycił ich już nawet jednym spojrzeniem. Wyszedł.
~Imię: Maverick
~Wiek: 5 lat
~Inne: Spośród tłumu wyróżnia go różnokolorowa sierść. Tułów jest czarny, a pasy są zielono-niebieskie, jego oczy są lodowo błękitne.
` Moce:

Paraliż - może sparaliżować dotykiem dowolną osobę.
Tarcza - może stworzyć tarczę, która obroni go przed atakami.
Ziemia - włada żywiołem ziemi.
Zmiennokształt - może zmienić się w dowolne zwierzę lub roślinę.
Kopia - może stworzyć swoją kopię i być w 2 miejscach na raz.
Ogień - włada żywiołem ognia.
Lewitacja - może latać bez skrzydeł.
Hipnoza - może zahipnotyzować dowolną osobę na 4 posty.
Nieśmiertelność - nie starzeję się, nie umrze ze starości.

~Statystyki:

Siła: 150
Zręczność: 200
Szybkość: 100
Wytrzymałość: 210
Moce: 250

~Sprzymierzeniec:
Wyvern - Skrzydlata bestia przypominająca smoka, nie ma jednak przednich łap.
Moc - Tornado - Może wywołać tornado, trwające 5 postów.

Siła: 25
Zręczność: 25
Szybkość: 30
Wytrzymałość: 30
Moce: 30
Inteligencja: 50

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 22, 2014, 13:10:31 »
Znudziła się patrzeniem na ryby. Wyszła z terenów tak samo spokojnie jak weszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 22, 2014, 15:33:27 »
Zaczęło jej się nudzić więc wyszła.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 11, 2014, 17:56:40 »
Przybiegła wiedziona głodem i spojrzała łakomie na pływające ryby. Wskoczyła nieostrożnie do wody i spłoszyła ofiary. Pierwsza próba złapania ryby, nie powiodła się jej, ale druga, trzecia i czwarta, mocno zaowocowały. Najedzona wyszła z wody i położyła się na słońcu. Położyła głowę na łapach i nieświadoma swej nieostrożności, zasnęła.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 11, 2014, 18:28:02 »
Obudziła się i przez dłuższą chwilę, próbowała sobie przypomnieć gdzie się znajduje. Gdy zrozumiała, że zasnęła w nieznanym miejscu skarciła się w myślach. Wstała i rozciągnęła się, a następnie zaczęła spacerować, dla rozruszania kości.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Dagorlind

  • Szaman
  • Klan Cienia
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Grubość futra ma znaczenie.
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 11, 2014, 18:52:12 »
Wleciał tutaj i natychmiast dostrzegł spacerującą tygrysicę. Nie zwrócił na niej najmniejszej uwagi, tylko mruknął krótkie Witaj i położył obok jednego z głazów.
Imię: Dagorlind

Rasa: manul

Wiek: 6 lat

Płeć:  samiec

Ranga:  Szaman

Stado: Cień

Historia: Urodził się w uroczej wiosce Huffblood gdzie, jako dziecko, prowadził wesołe, niepozbawione przygód życie, by potem zaprzestać takiego zachowania i stać się Szamanem Cieni. Jako nastolatek nauczył się przeróżnych przydatnych umiejętności, np leczenia i zdejmowania klątw.

Cechy: niezbyt ciekawski, pomocny, ufny, przyjacielski, pracowity, wierny, pomocny.

Inne: Jest spokojnym, grubym /puszystym/ kotem, który woli raczej spokojniejsze zajęcia niż walka. Nie wdaje się w bójki, lecz rozmawia. Wyglądem przypomina bardziej szarą kulkę gdyż jest bardzo gruby i ciągle je. Jako szaman doskonale leczy i zdejmuje klątwy /oczywiście nie wszystkie, to dopiero początkujący/. Często nie zważa na Klany tylko po prostu leczy, bo zależy mu na życiu wszystkich. Nawet Świetlików.

Moce:
•przywoływanie jedzenia /jest za gruby żeby polować/
•lewitacja /jest za gruby by biegać, więc musi latać/

Statystyki:

Siła: 20
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Moce: 20

Mici Tiluu

  • Łowczyni
  • Klan Cienia
  • Zaawansowany użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 322
  • Nie wzrost jest najważniejszą wartością...
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 11, 2014, 18:55:22 »
Spojrzała na puchatą kulkę, która właśnie wleciała. Skojarzyła, że tą samą kulkę widziała na Pustkowiu przy skorpionie-gigancie i przy palonej Wiśni.
 - witaj - odpowiedziała - jak cię zwą? Z którego jesteś Klanu? Kim jesteś w swoim Klanie? - posypał się grad pytań.
Imię: Mici (Tiluu nie jet wymagane)

Wiek: 5 lat

Płeć: dziewczyna

Stado: Cienia

Ranga: Łowca (głównie ryb)

Info:
Uważa się za tygrysa, choć jest niebiesko-zielona i zdecydowanie za mała na tygrysicę (jest wielkości psa rasy huskie) Ma gęste, grube futro, które w chroni ją w zimnej wodzie. Troszeczkę zwariowana i ma odjechane pomysły, kapryśna, agresywna, a jak kogoś polubi i mu/jej zaufa to staje się taką przylepą (dosyć natrętną). Nie lubi jak się na nią krzyczy (niestety przy jej charakterze jest to nieuniknione). Lubi pływać i nurkować (ma szczególną frajdę jak coś znajdzie na dnie rzeki lub jeziora - mórz nie lubi).

Historia:
Urodziła się w Dolinie wodnej. Jej rodzina była jedynymi przedstawicielami kotowatych w tamtym miejscu. Była (i jest) świetną pływaczką. Kocha wodospady, a zwłaszcza te wielkie i z jaskiniami za taflą wody. Gdy była mała lubiła też morze, ale po pierwszej (i ostatniej) lekcji nurkowania w morzu, kotka je szczerze znienawidziła, ponieważ zerwał się sztorm i Dolina została spustoszona, a większość mieszkańców zginęła. O szczegółach jak dostała się do Klanu Cienia i co było po sztormie nie lubi mówić, dlatego tutaj tych informacji nie zamieszczę.

Inne:
Kolor jej futra jest całkowitym przypadkiem - nikt w rodzinie takiej maści nie miał.

Moce i magiczne przedmioty:
•Talizman natury (wszelkie ataki związane z naturą nie działają na osobę, która ma przy sobie talizman. Efekt trwa 3 posty) {loteria}
•Wizje (przewidywanie bliskiej przyszłości) {loteria}
•Wolny Oddech (może nie oddychać przez max dobę)
•Sucha Woda (zaraz po wyjściu z wody jest sucha, a jej futro nie zlepia się w strąki)

Statystyka:
Siła: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Zręczność: 20
Moce: 20

Dagorlind

  • Szaman
  • Klan Cienia
  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 39
  • Grubość futra ma znaczenie.
    • Zobacz profil
Odp: Jezioro górskie
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 11, 2014, 18:58:11 »
Spojrzał znudzony na tygrysicę. Pytania. Pytania. Pytania. - Dagorlind. - odparł.
Imię: Dagorlind

Rasa: manul

Wiek: 6 lat

Płeć:  samiec

Ranga:  Szaman

Stado: Cień

Historia: Urodził się w uroczej wiosce Huffblood gdzie, jako dziecko, prowadził wesołe, niepozbawione przygód życie, by potem zaprzestać takiego zachowania i stać się Szamanem Cieni. Jako nastolatek nauczył się przeróżnych przydatnych umiejętności, np leczenia i zdejmowania klątw.

Cechy: niezbyt ciekawski, pomocny, ufny, przyjacielski, pracowity, wierny, pomocny.

Inne: Jest spokojnym, grubym /puszystym/ kotem, który woli raczej spokojniejsze zajęcia niż walka. Nie wdaje się w bójki, lecz rozmawia. Wyglądem przypomina bardziej szarą kulkę gdyż jest bardzo gruby i ciągle je. Jako szaman doskonale leczy i zdejmuje klątwy /oczywiście nie wszystkie, to dopiero początkujący/. Często nie zważa na Klany tylko po prostu leczy, bo zależy mu na życiu wszystkich. Nawet Świetlików.

Moce:
•przywoływanie jedzenia /jest za gruby żeby polować/
•lewitacja /jest za gruby by biegać, więc musi latać/

Statystyki:

Siła: 20
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 20
Moce: 20

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
cheops night-life amazonsolidarnosc gl-life obliviate-forum