Autor Wątek: Mglista knieja  (Przeczytany 2615 razy)

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Mglista knieja
« dnia: Czerwiec 15, 2014, 17:45:35 »
Miejsce cechujące się wieczną mgłą. Nikt nie wie skąd się ona bierze, ani dlaczego nigdy nie znika.

« Ostatnia zmiana: Czerwiec 15, 2014, 18:18:34 wysłana przez Ivy »
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 19, 2014, 01:04:00 »
Weszła między drzewa i zanurzyła się w gęstej mgle. Właściwie nie widziała nic, wszędzie było tak "mlecznie", po prostu szła przed siebie, od czasu do czasu rozglądając się wokół. Dziwne, ale to miejsce od razu przypadło jej do gustu.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 19, 2014, 01:22:00 »
Ziewnęła. Nie spała już od kilku dni. Pokręciła się jeszcze trochę po okolicy, po czym położyła się na ziemi i zasnęła.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Shinda

  • Szamanka
  • Klan Cienia
  • Użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 96
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 19, 2014, 11:49:12 »
Następnego dnia, rano.
Obudziła się i rozejrzała. Mgła nie była już tak gęsta jak poprzedniego dnia, więc przynajmniej można było coś zobaczyć, ale oprócz drzew tygrysica nie dostrzegła niczego ciekawego. Wstała, przeciągnęła się i opuściła las.
Imię: Shinda

Wiek: 4

Inne: Shinda ma białe oczy pozbawione tęczówek i źrenic. Na prawie całym ciele ma "zaszyte rany". Na szyi i ogonie nosi czarne sznurki, z tym, że do sznura na ogonie przymocowany jest niewielki, biały wisiorek. Jej sierść jest barwy szarej.

Moce:
1. Nieśmiertelność (ale w sensie, że nie umrze ze starości, ale może zginąć np. wskutek obrażeń).
2. Nikt-oprócz niej samej-nie może kontrolować jej umysłu, ani czytać w jej myślach (obojętna na wszystkie ataki umysłowe).

Statystyki:
Siła: 15
Zręczność: 20
Szybkość: 20
Wytrzymałość: 15
Moce: 30

_____________

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 26, 2014, 08:55:41 »
Gepardzica weszła na tereny Mglistej Knieji. Wszystko wyglądało jak w czarno-białym filmie. Tylko Lucyfer i Lilith wyróżniały się kolorami. Lucyfer usiadła sobie na białym skrawku ziemi. Liliś zeszła z głowy Lucy i wskoczyła na drzewo. Schowała się w liściach aby nikt jej nie zauważył. Z gałęzi wszystko obserwowała co się dzieje na dole.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 26, 2014, 09:35:37 »
Znudzona miejscem przebytu wstała i zawołała - Lilith! Idziemy - powiedziała stanowczo. Pająk posłusznie wskoczył na gepardzicę. Pająk schował się w grzywce kotowatej. Ona wraz z pająkiem wyszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 28, 2014, 15:21:24 »
Lucyfer weszła. Każdy krok stawiała spokojnie i szła jak by nigdy nic. Szukała przydatnych roślin. Znalazła kilka opadłych nieprzydatnych liści, lecz nimi nie pogardziła i wzięła je ze sobą. Wiedziała, że z tego co ma już w lecznicy, mogła by zrobić kilka miksturek, lecz do czego to przelać? Zastanawiała się. Nadal zbierała rośliny, aż natrafiła na wilczą jagodę. Nie powstrzymała się i wyrwała małą roślinę z korzeniami aby przypadkowo nie zjeść trującego owocu. Szła sobie powoli rozglądając się i szukając przydatnych roślinek i myśląc skąd mogłaby wziąć pojemniki na mikstury i wywary. Początkowo myślała, czy nie zacząć wyrzeźbić ich w spróchniałych drzewach, które są w Ambulatorium.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Lucyfer

  • Nekromantka
  • Klan Cienia
  • Ekspert
  • *
  • Wiadomości: 501
  • ,,Nie oceniaj książki po okładce''
    • Zobacz profil
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 28, 2014, 15:24:09 »
Lucy nie znalazła już nic ciekawego. Postanowiła ruszyć w drogę powrotną. Wyszła.
Imię: Lucyfer  (nazwa w byłym stadzie: Broken Star, Willian)
Płeć: Samica
Wiek: 4 lata
Charakter:
inteligentna, miła, szczera, wredna (czasem miła, ale zależy dla kogo), przyjazna, czasem denerwująca, lojalna, wierna, wesoła, rozsądna, spokojna, śmiała, wytrwała, pracowita, lecz w formie Lucyfera I jest wredna, nieposłuszna, zakłamana, zdradliwa, niespokojna i nachalna. 
Ranga: Nekromanta
Stado: Cień
Moce:
Techniki wzrokowe - potrafi zawładnąć ciałem, stworzyć iluzję, lub też przywołać czarny ogień jedynie gdy ofiara popatrzy w jej oczy. Wtedy jej oczy są czerwone.
Zmiana - potrafi zmienić się w Lucyfera. Przybrać jego formę, lecz nie może w niej być dłużej niż 48h, gdyż ciało Lucyfera jest delikatne i szybko się niszczy. Używa go tylko wtedy gdy walczy, lub poluje. Jeżeli dłużej by przebywała w formie Lucyfera, jej ciało rozpadłoby się na kawałki. Potrafi również stworzyć skrzydła lecz na krótki czas (ok. 3-4h).
Przyzwanie martwych do życia - zna tajniki świata zmarłych, może martwe ciało przywrócić do świata żywych. Może ożywić zmarłego na okres 1 dnia. Jest to niebezpieczne poczynanie, gdyż nigdy nie wiadomo, co owy umarlak postanowi zrobić (niekoniecznie musi słuchać tego, kto go ożywi). Mocą tą może posłużyć się raz na tydzień.
Nieśmiertelność - nie starzeje się i nie umrze ze starości.
Statystyki:
Siła: 150
Zręczność: 30
Szybkość: 50 (+10)
Wytrzymałość: 40
Moce: 230


Come little children, I'll take thee away
into a land of enchantment.

Come little children the time's come to play,
here in my garden of shadows.

Follow sweet children, I'll show thee the way
through all the pain and the sorrows.

Weep not poor children for life is this way
murdering beauty and passion.


Hush now dear children, it must be this way
too weary of life and deceptions.

Rest now my children for soon we'll away
into the calm and the quite.

Cermor

  • Administrator
  • Aktywny użytkownik
  • *****
  • Wiadomości: 199
  • ノ┬─┬ノ ︵ ( \o°o)\
    • Zobacz profil
    • DeviantART
Odp: Mglista knieja
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 01, 2014, 19:10:05 »
Wszedł. Cień nakazał mu podpalić kilka drzew, tak też się stało, rośliny szybko stanęły w ogniu. Patrzył chwile i obserwował jak płomienie szalały, a w tym czasie jego oczy stałe się całe czarne, po chwili wyszedł.
Imię: Cermor

Wiek : 25

Inne: Słaby wzrok został nagrodzony wyostrzeniem innych zmysłów. Schizofrenik (pozytywny). Cienie nad jakimi włada mają 2 rodzaje: halucynacje i materialne. Halucynacje są wtedy, kiedy następuje kontakt tylko z nim, są one niewidoczne dla innych, oraz materialne, które są, gdy następuje kontakt z innymi istotami i nim, widać je gołym okiem i nie zawsze jest to piękny widok. Cienie w dotyku dla innych są niezbyt przyjemne, bardzo boleśnie jest odczuwane kłująco-parzące uczucie zmieszane z przymarznięciem skóry do lodu powodując podrażnienie, nie zostanie one na zawsze i nie jest groźne ale może delikatnie boleć. Czym dokładnie są Cienie jest trudno wyjaśnić, jest to materia spoza tego świata, prawa fizyki czy prawa wszechświata są dla nich obce, działają jak chcą, w nich znajdują się ładunki elektryczne oraz obce dotąd cząsteczki elementarne.

Moce:
Pozytywizm Wytwórczy - Jeśli ktoś rzuci na niego np. czar strachu jego umysł przetwarza to na halucynacje, niegroźne, krótkotrwale urojenie.

Pirokineza - Władanie nad ogniem

Szpony Serca - Inaczej władza nad Cieniami

Rodzinny Cień - Jest w stanie swoją "rodzinę" poprosić o pomoc medyczną, w walce czy nawet w polowaniu.

Plugawy Aspekt - Cienie "oblepiają" jego ciało dorabiając mu np: skrzydła, większe szpony, czy kolce bądź "farbują" go na czarno, sprawiają, że podczas najeżania się jest straszniejszy, czy nawet żeby odstraszyć wroga, przybierają formę obrzydliwych istot, które nawet najodważniejszych mogą złamać. Moc działa na okres 4 postów.

Biologiczny Cień Życia - Inaczej nieśmiertelność

Gorsza i Lepsza Tarcza - (Stan krytyczny) Cienie tworzą tarczę, która ochrania go przed atakami fizycznymi i magicznymi. Przenikanie przez nią jest bezcelowe. Jeśli się w nią "wejdzie" to obcy cierpi poprzez sam dotyk Cieni i słyszenie najbardziej znienawidzonych przez niego dźwięków, znajduję się tak jakby w próżni. Również według własnej woli  stworzy tarczę, która skupia się nie na zadawaniu obrażeń obcym, tylko samym nie przepuszczaniem ataków magicznych i fizycznych. Tarcza działa na okres 3 postów.

Zniżony Król - Zsyła na pomoc jednego lub dwa Cienie, a one wtedy stają u boku tejże osoby, lecz się go nie słuchają, automatycznie wybierają jeden  cel jak: pomoc w leczeniu ran, pomoc w walce, pomoc w polowaniu. Kiedy tylko skończy dana akcja on odchodzi

Burzowa Mgła - Tworzy gęstą, czarną jak noc mgłę, przez co widoczność jest równa zeru. Mgła naładowana jest ładunkami elektrycznymi powodująca bolesne przeskoki prądu w ciele wroga. Moc działa na okres 3 postów

Niewymowna Myśl - Powoduje u celu koszmar na jawie. Każda jego myśl jest przekręcana, świat jaki widzi jest czystym pokracznym szaleństwem. Gdy przeciwnik pod wpływem tego czaru widzi siebie w odbiciu ma halucynacje, wydaję mu się, że całe jego ciało oblegają insekty, rany. Koszmar trwa 3 posty.

Paraliż Uciszenia - Blokuje zdolności magiczne i paraliżuje każdy mięsień w ciele wroga, jest szansa że zostanie uśpiony. Jeśli nastąpi uśpienie to  sen jest przepełniony wizjami jego śmierci. Czas Paraliżu Uciszenia trwa 3 postów.

Bratnia Iskra - Bez względu jak daleko jest dana istota, wyczuwa ją poprzez rzucany przez nią cień.

Statystyki:

Siła: 50
Zręczność: 100
Szybkość: 400
Wytrzymałość: 50
Moce: 400


_______________________________________
~ ~ ~ ~

 

Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
pifpaf amazonsolidarnosc splemhappyhorse malopolaki cheops